Greek English

:: υπηρεσίες
• RSS/XML Feeds
• Σύνδεσμοι
• Netcast

:: προτάσεις


:: προτάσεις

:: Gallop
[ Περισσότερα ]
στο Web
στο pramnos.net

Αρχή » Αρθρογραφία

World of Warcraft: Cataclysm

Παιχνίδια - 20/12/2010

Το να αποκαλούμε το Cataclysm ως ένα ακόμη Expansion του World Of Warcraft (το τρίτο στη σειρά μετά τα Burning Crusade και Wrath of the Lich King) είναι άκρως περιοριστικό για τις αλλαγές και το περιεχόμενο που προστίθενται στο παιχνίδι. Αυτό που επιχείρησε και πέτυχε η Blizzard, είναι ένας ριζικός επανασχεδιασμός, που ξεκινάει από τις αρχικές περιοχές. Ταυτόχρονα, προστέθηκαν πέντε νέα levels -ώστε το level cap να φτάνει πλέον στα 85- νέες περιοχές, δύο καινούργιες φυλές και πολλά ακόμη που θα αναλύσουμε παρακάτω.

World of Warcraft: Cataclysm

Είναι χαρακτηριστικό πως το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των αλλαγών έχει ως αντικείμενο το παιχνίδι από το ξεκίνημά του μέχρι και το level cap του και όχι το end game. Κάποιες από τις προϋπάρχουσες φυλές απέχτησαν νέες περιοχές εκκίνησης, προστέθηκε το δευτερεύον επάγγελμα “Archaeology”, οι πόλεις άλλαξαν εμφάνιση ενώ το gameplay συνολικά υπέστη ένα ακόμη λίφτινγκ στην ίδια casual κατεύθυνση που οδηγούταν το WoW τα τελευταία χρόνια. Τι επέφερε όμως αυτές τις αλλαγές στον κόσμο του Azeroth; Μα ένας δράκος φυσικά!

Deathwing rises! 

Ο “Deathwing the Destroyer”, γνωστός αρχικά ως “Neltharion, the Earth-Warder” είναι ένα από τα πέντε πνεύματα δράκων στον κόσμο του Azeroth. Εμφανίστηκε για τελευταία φορά στο Warcraft 2, όπου τρελαμένος από τους παλιούς θεούς (old gods) στράφηκε ενάντια στους υπόλοιπους δράκους κατά τη διάρκεια του «πολέμου των αρχαίων» (War of the Ancients). Αφού τελικώς ηττήθηκε και ενώ θεωρήθηκε από όλους ως νεκρός, κατέφυγε στην εναλλακτική διάσταση του Deepholm για να επουλώσει τις πληγές του, ετοιμάζοντας την επιστροφή του στον Azeroth.
Αυτή η επιστροφή είναι και το κεντρικό θέμα της ιστορίας του Cataclysm. Οργισμένος από την προηγούμενή του ήττα, ο Deathwing αλλάζει κυριολεκτικά την εμφάνιση όλου του κόσμου, προκαλώντας ένα τεράστιο κατακλυσμό και σπέρνοντας ταυτόχρονα φωτιά και λάβα στο δρόμο του. Μέσα σ’ όλα αυτά, ο πρώην αρχηγός των Horde, ο Ork shaman “Thrall”, αφήνει την θέση του στον σύμβουλό του, Garrosh Hellscream. Αυτή η αλλαγή οδηγεί σε κλιμάκωση της επιθετικότητας ενάντια στην Alliance, η οποία με την σειρά της απαντάει με αντίποινα, καταρρίπτοντας την ισορροπία που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια. 

Οι νέες φυλές

Μετά τους Draenei και τους Blood Elves, που προστέθηκαν με το expansion “The Burning Crusade”, ανεβάζοντας τις αρχικές φυλές του WoW από 8 σε 10, τώρα έρχονται να προστεθούν άλλες δύο, για να καταλήξουμε πλέον στον αριθμό των 12 φυλών. Στην πλευρά της Alliance, προστέθηκαν οι λυκάνθρωποι «Worgen» ενώ στην πλευρά της Horde, τα μικροκαμωμένα «Goblins». 

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το πόσο καλά κατάφερε η Blizzard να αποδώσει τον μοναδικό χαρακτήρα των δύο φυλών, όχι μόνο στην εμφάνισή τους αλλά στις αρχικές περιοχές τους, στον τρόπο που εξελίσσονται τα πρώτα τους quests και στις πάμπολλες μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά. Παρόλα αυτά, αρκετοί από τους φίλους του παιχνιδιού, «γκρίνιαξαν» για την επιλογή των Worgen ως νέα φυλή, αφού θεωρήθηκε άσχετη με την ιστορία του WoW. Κάτι ανάλογο θυμίζουμε ότι είχε συμβεί και με τους Draenei στο The Burning Crusade. Για να δούμε όμως αναλυτικότερα τις δύο πρωτοεμφανιζόμενες φυλές.

Worgen

Λύκε λύκε είσαι εδώ;

Σύμφωνα με την ιστορία του Warcraft, μετά τον δεύτερο πόλεμο, το ανθρώπινο κράτος του Gilneas αποχώρησε από την Alliance και απομονώθηκε από τον υπόλοιπο κόσμο με ένα μεγάλο τείχος. Αρκετά χρόνια μετά και ενώ είχε ξεκινήσει ένας εμφύλιος πόλεμος, η κατάρα των λυκάνθρωπων Worgen άρχισε να εμφανίζεται σε όλο και περισσότερους από τους ανθρώπους του Gilneas. Ταυτόχρονα, μία μεγάλη επίθεση της Undead Scourge απειλούσε από έξω το κράτος. 

Κάπου εκεί εμφανίζεστε εσείς, στους δρόμους της ομώνυμης πόλης, προσπαθώντας να αντιμετωπίσετε τους αιμοδιψείς λυκάνθρωπους ώσπου ένας από αυτούς σας δαγκώνει, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την μεταμόρφωσή σας. Σε αντίθεση όμως με τους απλούς λυκάνθρωπους, οι Worgen του Gilneas ανακαλύπτουν ένα ειδικό φάρμακο που επιτρέπει στον άνθρωπο να κρατάει τη συνείδησή του ακόμη και αν έχει μεταμορφωθεί σε λύκο. Από εκεί και πέρα, διωγμένοι από την πατρίδα σας λόγω του κατακλυσμού αλλά και της επίθεσης των Undead, καταφεύγετε στους παλιούς σας συμμάχους της Alliance για προστασία.

Τα πρώτα quests των Worgen, (μέχρι και το level 10 όπου μπαίνετε στην κεντρική ιστορία) λαμβάνουν χώρα στην πόλη του Gilneas και στις γύρω περιοχές. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους είναι ότι εξελίσσονται μέσα στην ιστορία, με συχνά cutscenes, βάζοντάς σας έτσι στο πετσί του ρόλου και στο κέντρο της δράσης από την πρώτη κιόλας στιγμή. Με αυτό τον τρόπο, κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον, χωρίς να καταφεύγουν σε μεγάλο βαθμό στο κλασσικό μοντέλο του «σκότωσε 10 λύκους, 5 troll και 2 αρκούδες γιατί έτσι μ’ αρέσει» που ευνοεί το grinding και καταντάει βαρετό. Εδώ, από την πρώτη εμφάνισή σας εν μέσω μίας επίθεση των λυκανθρώπων, μέχρι τον βομβαρδισμό του στόλου των Undead, που κλείνει και το εισαγωγικό κεφάλαιο, θα αντιληφθείτε την σοβαρότητα και την επιθετικότητα που εκφράζουν οι Worgen ως φυλή.

Οι κλάσεις οι οποίες είναι διαθέσιμες στους Worgen είναι οι Warrior, Hunter, Rogue, Priest, Death Knight, Mage, Warlock και Druid. Όσον αφορά τα ιδιαίτερα φυλετικά χαρακτηριστικά τους, θα πάρετε ένα ειδικό skill από το level 1, που θα σας επιτρέπει να τρέχετε κατά 40% πιο γρήγορα για 10 δευτερόλεπτα, να ξεκινήσετε με +15 στο επάγγελμα του skinning και να έχετε + 1% στο Critical Striking και +10 στην άμυνα ενάντια σε Nature και Shadow damage. Με βάση τα παραπάνω, όσοι επιλέγουν τους Worgen έχουν μία προτίμηση στις damage dealing classes.

Goblin Profile

Τα goblins και το χρήμα τους!

Τα Goblins του Azeroth υπήρχαν στο παιχνίδι από τη πρώτη στιγμή. Οργανωμένα στα διάφορα καρτέλ τους, αποτελούσαν τους -αγαπημένους και μη- τραπεζίτες ή εμπόρους που συναντούσαμε σε όλο τον κόσμο. Φιλάργυρα και πολυμήχανα, εξυπηρετούσαν και τις δύο παρατάξεις με μοναδικό σκοπό το κέρδος. Δημιουργώντας πλέον το goblin σας, ξεκινάτε απ’ την πατρίδα της φυλής σας, την νήσο Kezan, έχοντας πάρει μία…προαγωγή. Μαζί με αυτή έρχονται φυσικά και ένα σωρό καθήκοντα. 

Τα πρώτα levels τα περνάτε πραγματοποιώντας τις αγγαρείες του πρίγκιπά σας και συλλέγοντας φυσικά και το ανάλογο χρήμα. Κάπου εκεί κάνει την εμφάνισή του ο Deathwing, ο οποίος και προκαλεί την έκρηξη του ηφαιστείου του νησιού, οδηγώντας σας στην έξοδο. Αφού ο πρίγκιπας σας κοροϊδέψει, κλέβοντας όλες τις οικονομίες και το hot rod αυτοκίνητό σας, επιβιβάζεστε σε ένα καράβι για να διαφύγετε και κατά το ταξίδι σας πέφτετε σε μία παγίδα της alliance, εξαιτίας της οποίας ναυαγείτε. Μετά από όλα αυτά, το κύμα σας ξεβράζει στα «The Lost Isles» από όπου και συνεχίζετε τις αποστολές σας στο πλευρό της Horde. 

Ένα μετακατακλυσμιαίο World of Warcraft που αλλαγές σε όλα τα επίπεδα.

Σε αντίθεση με τις αποστολές των Worgen, οι αντίστοιχες των Goblin δεν παρουσιάζουν μία τόσο δεμένη ιστορία σαν υπόβαθρό, καθώς η εξέλιξη είναι περισσότερο προσχηματική. Παρόλα αυτά, ο φιλάργυρος και εφευρετικός χαρακτήρας τους, είναι διάσπαρτος στον κόσμο, από τα διάφορα minigames που θα παίξετε ως αποστολές, στις συνομιλίες μεταξύ των NPC, αλλά και στα εντυπωσιακά αυτοκίνητα που θα οδηγήσετε στα πρώτα επίπεδα. Ένα παράδειγμα του ιδιαίτερου χιούμορ της φυλής αυτής είναι ότι ο NPC trainer των Rogue δεν μένει σταθερός, αλλά έχοντας ενεργοποιημένο το Stealth, προσπαθεί να την πέσει στους υπόλοιπους trainers! Ακόμη και ο σχεδιασμός του νησιού, ακολουθεί όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που θα περιμένατε από έναν τόπο κατοικίας των Goblin.

Οι classes οι οποίες είναι διαθέσιμες στα Goblin είναι οι Warrior, Hunter, Rogue, Priest, Death Knight, Mage, Warlock και Shaman. Τα αντίστοιχα ιδιαίτερα φυλετικά χαρακτηριστικά τους είναι λιγότερο «επιθετικά» από αυτά των Worgen και περισσότερο χιουμοριστικά ή οικονομικά, όπως θα ταίριαζε στη φυλή τους. 

Στα αρχικά skills, σας καταρχήν θα έχετε ένα με το οποίο θα πραγματοποιείτε μεγάλο άλμα κι ένα δεύτερο που εκτοξεύει μία ρουκέτα προς τον εκάστοτε εχθρό σας, κάνοντας του fire damage. Επίσης, τα goblins παίρνουν από όλους τους έμπορους την καλύτερη δυνατή έκπτωση, ξεκινούν με +15 στο επάγγελμα του alchemy, παίρνουν περισσότερο heal από potions, μπορούν περιοδικά να ανοίγουν την προσωπική τους τράπεζα όπου κι αν βρίσκονται και έχουν μία αύξηση της τάξεως του 1% στο casting time των spells τους.

Ανακατατάξεις σε φυλές, κλάσεις και τις starting areas αυτών

Εκτός από τις προσθήκες που αναλύσαμε και παραπάνω, το Cataclysm και τα updates που ετοίμασαν το δρόμο γι’ αυτό, προκάλεσαν πολλές αλλαγές και στις υπάρχουσες φυλές και κλάσεις.

Καταρχήν, έγιναν για πρώτη φορά διαθέσιμοι οι εξής συνδυασμοί φυλής-κλάσης: Human Hunter, Orc Mage, Night Elf Mage, Blood Elf Warrior, Dwarf Shaman, Dwarf Mage, Undead Hunter, Tauren Paladin, Tauren Priest, Gnome Priest και Troll Druid. Επίσης, πολλές περιοχές άλλαξαν δραστικά εμφάνιση μετά την παρουσία του Deathwing. Η Stormwind έχει ακόμη περισσότερο νερό, η Azshara έχει αρχίσει να παίρνει το σχήμα του συμβόλου της Horde, στη Darkshore ο οικισμός Auberdine έχει καταστραφεί ενώ πολλά ακόμη γνώριμα (μέχρι πρότινος) μέρη θα σας φανούν πολύ διαφορετικά μετά τον κατακλυσμό.

Τις μεγαλύτερες συνέπειες -κυρίως λόγω της νέας διαμάχης των Horde και Alliance- φαίνεται να τις έχει υποστεί η Kalimdor. Καταρχήν, το αερόπλοιο από την Undercity σας αφήνει πια μέσα στην Ogrimmar, η οποία και έχει αλλάξει τρομερά. Τα Barrens θα προσέξετε ότι έχουν χωριστεί με ένα τεράστιο σχίσμα της γης, σε Northern (Βόρεια) και Southern (Νότια). Επίσης, στο σχίσμα έχει εξαπλωθεί μία νέα μορφή χλωρίδας που ονομάζεται The Overgrowth. Τέλος, ενώ τα βόρεια Barrens συνεχίζουν να ανήκουν στη Horde, τα Νότια βρίσκονται στην κατοχή της Alliance με τον πόλεμο μεταξύ τους να έχει προκαλέσει σημάδια στο έδαφος. Μέχρι και το camp Taurajo έχει πλέον ερείπια από την επίθεση των Allies.

Γενικότερα, ο κόσμος έχει αλλάξει σε τέτοιο μεγάλο βαθμό που αξίζει να τον γυρίσετε ξανά από την αρχή και να ανακαλύψετε τις διαφορές, είτε είναι καθαρά οπτικές, είτε ουσιαστικές.

Gameplay σε πιο casual ρυθμούς

Ήδη από το expansion “The Burning Crusade”, πολλοί από τους αρχικούς παίχτες του World of Warcraft, άρχισαν να διαμαρτύρονται για την μείωση της δυσκολίας του παιχνιδιού. Αυτή η τάση συνεχίστηκε και στο Wrath of the Lich King αλλά και στο Cataclysm. Οι νέες περιοχές των Worgen και Goblins είναι εξαρχής σχεδιασμένες για να γίνεται όσο το δυνατόν πιο εύκολη η ζωή των παιχτών. Έχει ελαχιστοποιηθεί το τρέξιμο από αποστολή σε αποστολή, με την ροή της εξέλιξης να είναι αρκετά πιο ομαλή. Οι παλαιότερες περιοχές του παιχνιδιού έχουν επανασχεδιαστεί για τον ίδιο σκοπό. 

Είναι γεγονός ότι πολλοί από τους βετεράνους του WoW, κατάφεραν να φτάσουν από το level 80 στο 85, μέσα σε μόλις μιάμιση ημέρα καθαρού παιχνιδιού! Άλλοι εικάζουν ότι έκαναν το 1-85 μέσα σε μόλια μία εβδομάδα καθαρού παιχνιδιού. Το αποτέλεσμα είναι πολύς κόσμος να σχολιάζει την συμμετοχή παικτών σε υψηλού επιπέδου instances, γιατί πολλοί από αυτούς δεν γνωρίζουν βασικά πράγματα για την ολοκλήρωσή τους.

Αλλαγές αρκετές προς την διευκόλυνση των παιχτών έγιναν και στο interface, με την προσάρτηση νέων λειτουργιών. Πλέον, ξέρετε που και πως να πάτε σε κάθε quest, στα νέα levels ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα skills που αποκτάτε και τα buffs μπαίνουν πια όλα μαζί κάτω από ένα κοινό εικονίδιο. Επιπλέον, τα επαγγέλματα έχουν ξεχωριστή σελίδα για να παρακολουθείτε την εξέλιξή τους, με λεπτομερείς αναφορές για το καθένα.

Guild Leveling

Για πρώτη φορά στο WoW, τα Guilds αποκτούν τα δικά τους levels, ανάλογα με το questing και τα Dungeons που πραγματοποιούν τα μέλη τους. Ξεκινώντας από το Level 1 μέχρι το Level 25, κάθε αύξηση φέρνει στα μέλη και ένα καινούριο perk (δώρο). Για παράδειγμα, Level 2 κάθε μέλος έχει +5% experience από τις αποστολές που πραγματοποιεί και τα τέρατα που σκοτώνει. Στο Level 3 έχει +10% ταχύτητα όταν καβαλάει κάποιο pet. Στα ανώτερα levels υπάρχουν perks που κάνουν resurrect όλο το team, που δίνουν +10% στα χρήματα που κάνετε loot, επιπλέον buffs στα Dungeons κ.ο.κ. Αυτή είναι σίγουρα μία ενδιαφέρουσα προσθήκη που σας ωθεί ακόμη περισσότερο στο να πραγματοποιείτε ομαδικές και οργανωμένες δραστηριότητες μέσα από το guild σας.

Νέες περιοχές και Dungeons

Αρκετά ενδιαφέρουσες είναι και οι νέες περιοχές που προστέθηκαν με το Cataclysm. Αρχικά έχουμε την υποθαλάσσια περιοχή της Vashj'ir. Βρίσκεται δυτικά της Stormwind και θα σας «συνοδεύσει» στα πρώτα 2-3 levels μετά το 80. Το περιβάλλον κάτω απ’ τη θάλασσα είναι αρκετά όμορφο, αν και οι αποστολές είναι λίγο μονότονες. Στο ίδιο επίπεδο είναι και το Mount Hyjal που βρίσκεται ανατολικά του Felwood. Στη συνέχεια, υπάρχει το Uldum, μια ερημική περιοχή με αρκετές ομοιότητες με την Αίγυπτο, όπου θα πραγματοποιήσετε άλλη μία σειρά αποστολών που έχουν να κάνουν με την ελευθέρωση του Deathwing. Για άλλη μια φορά ο μηχανισμός των αποστολών είναι λίγο μονότονος αλλά εμπλουτίζεται με διάφορες λεπτομέρειες που σας βοηθάνε στο να μην βαρεθείτε. Άλλη μία νέα περιοχή είναι το Twilight highlands ανατολικά του Westland όπου υπάρχει το Grim Batol instance και η PvP ζώνη Tol barad. 

Όσον αφορά τα Dungeons, υπάρχουν 7 νέα και 3 raid instances. Συγκριτικά με τα προηγούμενα expansions και με βάση τις συζητήσεις παικτών, υπάρχει μία αίσθηση στον κόσμο ότι είναι λίγο πιο δύσκολα από τα προηγούμενα. Παρόλα αυτά, όσο περνάει ο καιρός και ανεβαίνουν τα levels των παιχτών και η εμπειρία τους, η άποψη αυτή ενδέχεται να αλλάξει. 

Βαρετή Αρχαιολογία…

Το νέο δευτερεύον επάγγελμα της Αρχαιολογίας (Archaeology) που προστέθηκε, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αρκετά βαρετό και περιττό. Εδώ ουσιαστικά έχετε στην κατοχή σας δύο skills. Το ένα εντοπίζει κομμάτια αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (Surveying) και το αλλο δείχνει τη συλλογή σας (Archaeology). Αρχικά, θα πρέπει να εντοπίσετε στον χάρτη τις περιοχές με την ενδείξεις των ερειπίων. Για να πάτε όμως εκεί, θα πρέπει να επαναλαμβάνετε το skill Surveying, ώστε κάθε φορά να σας δείχνει προς ποια κατεύθυνση και πόσο κοντά είναι το κομμάτι που ψάχνετε. Αφού βρείτε το κομμάτι μετά από πολλές επαναλήψεις, συνεχίζετε με τον ίδιο τρόπο για το επόμενο. 

Σε κάθε περιοχή μπορείτε να βρείτε μέχρι τρία κομμάτια και μετά να συνεχίσετε άλλου. Τι κέρδος έχετε από αυτό; Μόνο μερικές πληροφορίες για την ιστορία του παιχνιδιού και τις καταβολές του κόσμου του Azeroth. Ίσως μελλοντικά να καταφέρετε να βρείτε μέχρι και όπλα στις ανασκαφές σας, όμως για την ώρα η αρχαιολογία αποτελεί μία βαρετή και ελάχιστα επικερδής ασχολία. 

Γραφικά

Σε αυτόν τον τομέα δεν υπήρξε καμία ιδιαίτερη εξέλιξη για το WoW. Όπως ήταν αναμενόμενο, τα γραφικά είναι καλύτερα από αυτά των προηγούμενων εκδόσεων του παιχνιδιού, παραμένοντας όμως στο ίδιο καρτουνίστικο στυλ. Οι αρχικές περιοχές των Worgen έχουν πολύ όμορφο και ταιριαστό σχεδιασμό, με «στοιχειωμένα» τοπία και πόλεις που μοιάζουν σαν να βγήκαν από κλασικές ταινίες με λυκάνθρωπους. Οι αντίστοιχες περιοχές των Goblin, είναι λιγότερο εντυπωσιακές, με τη νήσο Kezan να αποτελεί ένα συνονθύλευμα από μηχανικά κομμάτια, χώμα και ακατάστατα κτίρια. 

Ήχος

Ηχητικά, το νέο expansion της Blizzard παραμένει επίσης στα πολύ καλά στάνταρ των προηγούμενων expansions. H μουσική παραμένει εξίσου όμορφη και δεν σας αποσπά κατά την διάρκεια της δράσης. Οι αποστολές των Worgen χαρακτηρίζονται από μία ατμόσφαιρα θρίλερ, που ταιριάζει στο όλο concept, ενώ τα Goblins απαρτίζονται περισσότερο από χιουμοριστικά ηχητικά εφέ. 

Συνοψίζοντας 

Με ενδιαφέρουσες αλλαγές και λίγο μονότονες προσθήκες στο end game, το World of Warcraft: Cataclysm αποτελεί ένα expansion που όλοι οι fans της σειράς θα «λιώσετε», ιδιαίτερα δε όσοι γκρινιάζετε για την αυξημένη ευκολία της απόκτησης νέων levels. Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε, το παιχνίδι είναι ακόμη πιο κατάλληλο για εσάς, είτε δεν έχετε ξαναπαίξει WoW, είτε το παίξατε κάποτε και το βρήκατε δύσκολο κι απαιτητικό.

Θετικά: 

- Οι δύο νέες φυλές
- Η αναδιαμόρφωση του κόσμου δίνει έξτρα ενδιαφέρον στην εξερεύνησή του 
- Νέο υλικό για αρχάριους και έμπειρους παίκτες
- Λειτουργικό και βοηθητικό User Interface
- Τα Guilds αποκτούν levels και rewards 

Αρνητικά:

- Tο δευτερεύoν επάγγελμα της αρχαιολογίας είναι βαρετό
- Κάποιες αποστολές στα τελευταία levels είναι λίγο μονότονες
- Δεν υπάρχει η αίσθηση της πρόκλησης στην απόκτηση νέων levels για τους hardcore παίκτες

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 7 
Gameplay: 9 
Αντοχή: 8 
Γενικά: 8 

Ξαναγνωρίστε τον κόσμο του Azeroth από την αρχή! 
Χρήστος Μπάρδας - Gameworld.gr


Tags: Wow, Cataclysm, World Of Warcraft, Blizzard.
Προσθήκη άρθρου σε: Freestuff | Del.icio.us | | | | ForaCamp (top)
© 2002 - 2008, Pramnos Hosting
Powered by PramnosCMS
W3C Valid XHTML - W3C Valid CSS
Όροι χρήσης . Χρήστες . Επικοινωνία . Sitemap . Διαφημιστείτε! . Top